Metudu di cablaggio è fasi di prova di u tester di resistenza di tensione

U cosiddettu tester di tensione di resistenza, secondu a so funzione, pò esse chjamatu tester di forza d'insulazione elettrica, tester di forza dielettrica, etc. U so principiu di travagliu hè: applicà una tensione più altu ch'è a tensione di travagliu normale à l'insulator di l'equipaggiu pruvatu per un specificatu piriudu di tempu, è u voltage appiicata nant'à ellu pruduce solu una piccula corrente di fuga, cusì l'insulation hè megliu.U sistema di teste hè custituitu da trè moduli: modulu di alimentazione programmable, modulu di acquisizione di signali è cundizionamentu è sistema di cuntrollu di computer.Selezziunate dui indicatori di u tester di tensione: grande valore di tensione di output è grande valore di corrente di alarme.

Metudu di cablaggio di teste di tensione di resistenza:

1. Verificate è cunfirmà chì l'interruttore principale di u tester di tensione di resistenza hè in a pusizione "off".

2. Eccettu per u disignu speciale di l'instrumentu, tutte e parti metalliche senza carica deve esse messa in terra in modu affidabile

3. Cunnette i fili o terminali di tutti i terminali di input di putenza di l'equipaggiu sottu test

4. Close tutti i switches di putenza è i relè di l'equipaggiu pruvatu

5. Aghjustate a tensione di prova di u tester di tensione di resistenza à zero

6. Cunnettete a linea di output d'alta tensione (di solitu rossu) di u tester di tensione di resistenza à u terminal d'ingressu di putenza di l'equipaggiu in prova.

7. Cunnette u filu di messa à terra di u circuitu (di solitu neru) di u tester di tensione di resistenza à a parte metallica accessibile senza carica di l'equipaggiu in prova.

8. Chiudere l'interruttore principale di u tester di tensione è cresce lentamente a tensione secundaria di u tester à u valore necessariu.In generale, a velocità di spinta ùn deve micca più di 500 V / sec

9. Mantene a tensione di prova per un periudu di tempu

10. Rallenta a tensione di prova

11. Spegne l'interruttore principale di u tester di tensione di resistenza.Prima disconnect a linea di output di alta tensione di u tester di tensione di resistenza, è dopu scollega u filu di terra di u circuitu di u tester di tensione di resistenza.

E seguenti cundizioni indicanu chì l'equipaggiu testatu ùn pò micca passà a prova:

*Quandu a tensione di prova ùn pò micca risaltà à u valore di tensione specificata o a tensione scende invece

*Quandu un signalu d'avvertimentu appare nantu à u tester di tensione di resistenza

Semu devi esse nutatu chì per via di l'alta tensione periculosa in a prova di tensione di resistenza, una cura particulare deve esse presa durante a prova.

I seguenti punti necessitanu una attenzione particulari:

* Deve esse specificatu chì solu u persunale furmatu è autorizatu pò entre in a zona di prova per uperà u strumentu

* I segni d'avvertimentu fissi è evidenti devenu esse posti intornu à l'area di prova per impediscenu à l'altru persunale di entre in l'area periculosa.

* Durante a prova, tuttu u persunale, cumpresu l'operatore, deve stà luntanu da l'instrumentu di prova è l'equipaggiu in prova

* Ùn toccu micca a linea di output di u strumentu di prova quandu hè cuminciatu

Passi di prova di u tester di tensione di resistenza:

1. Verificate s'ellu u mamu di "regulazione di tensione" di u tester di tensione di resistenza hè giratu finu à a fine in senso antiorario.Se no, girallu finu à a fine.

2. Inserite u cordone di alimentazione di u strumentu è accende l'interruttore di putenza di u strumentu.

3. Selezziunà a gamma di tensione apprupriata: stabilisce u cambiamentu di tensione in a pusizione "5kV".

4. Selezziunate l'attrezzatura di misurazione di tensione AC / DC adatta: mette u switch "AC / DC" in a pusizione "AC".

5. Selezziunà u intervallu di corrente di fuga appropritatu: stabilisce l'interruttore di intervallu di corrente di fuga à a pusizione "2mA".

6, valore di corrente di fuga preset: appughjà u "interruttore preset di corrente di fuga", mette in a pusizione "preset", poi aghjustate u potenziometru "preset di corrente di fuga", è u valore attuale di u metru di corrente di fuga hè "1.500" mA.per aghjustà è cambià l'interruttore in a pusizione "test".

7. Impostazione di u tempu di timing: stabilisce u cambiamentu "timing / manual" à a pusizione "timing", aghjustate l'interruttore di u timing dial è stabiliscenu à "30" seconde.

8. Inserite a verra di prova d'alta tensione in u terminal di output di tensione AC di u strumentu, è cunnette u ganciu di l'altru filu neru cù u terminal neru (terminale di terra) di u strumentu.

9. Connect the high-voltage test rod, ground wire è l'equipaggiu testatu (se l'instrumentu hè esse pruvatu, u metudu generale di cunnessione hè: cunnette u clip neru (ground end) à l'estremità di terra di u plug cord cord of the tested. ughjettu, è cunnette l'estremità high-voltage à l'altru finale di u plug (L o n).Paga attenzione à e parti misurate deve esse piazzate nantu à u worktable insulated.

10. Start a prova dopu à cuntrollà u dispusitivu strumentu è cunnessione.

11. Appughjà l'interruttore "start" di l'instrumentu, aghjustate lentamente u pomo "regulazione di tensione" per inizià a crescita di tensione, è osservate u valore di tensione nantu à u voltmetru à "3.00" kV.À questu tempu, u valore attuale nantu à u metru di corrente di fuga hè ancu crescente.Se u valore di a corrente di fuga supera u valore stabilitu (1.5mA) durante l'aumentu di tensione, l'instrumentu automaticamente alarmerà è taglierà a tensione di output, indicando chì a parte misurata ùn hè micca qualificata, Press u switch "reset" per rinvià l'instrumentu à u so valore. statu originale.Se a corrente di fuga ùn supera u valore stabilitu, l'instrumentu resettarà automaticamente dopu à u tempu di timing, chì indica chì a parte misurata hè qualificata.

12.Use u metudu di "test di cuntrollu remoto": inserisce u spinu di l'aviazione di cinque core nantu à a canna di prova di cuntrollu remota in a fine di prova di "control remoto" di l'instrumentu, è appughjà l'interruttore (da appughjà) nantu à a barra di prova per inizià. .Aviation plug, canusciutu macari comu plug socket, hè largamente usatu in diversi circuiti elettricu è ghjoca u rolu di cunnessu o disconnecting circuits.


Tempu di Postu: May-07-2021
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • twitter
  • blogger
Prudutti presentati, Sitemap, Misuratore digitale di alta tensione, Meter d'alta tensione, Misuratore di alta tensione statica, Misuratore di calibrazione di alta tensione, Misuratore digitale d'alta tensione, Misuratore di tensione, Tutti i prudutti

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi