Chì ghjè u Metudu di Test di u Tester di Resistenza d'Isulamentu?

Tester di Resistenza d'Isulamentu (Ancu Chjamatu Tester di Resistenza d'Isolazione Intelligente Dual Display) Hà Trè Tipi Di Testi Aduprati Per Misurà a Resistenza di Isolamentu.Ogni Testa Aduprà U So Propiu Metudu, Fighjendu nantu à e Caratteristiche Specifiche di Isolamentu Di u Dispositivu Sottu Test.L'Usuariu hà bisognu di sceglie quellu chì si adatta megliu à i requisiti di prova.
Test di Puntu: Questa prova hè adattata per i dispositi cù effetti di capacità chjuchi o insignificanti, cum'è un cablaggio corto.
A tensione di prova hè appiicata in una distanza di pocu tempu, finu à chì una lettura stabile hè ghjunta, è a tensione di prova pò esse applicata in un periodu di tempu fissu (di solitu 60 seconde o menu).Raccoglie e Letture À a Fine di a Testa.Riguardu à i Ricordi Storici, I Grafici Saranu Disegnati Basati nantu à i Ricordi Storici Di Letture.L'osservazione di a tendenza hè realizata annantu à un periudu di tempu, di solitu parechji anni o mesi.
Stu Quiz hè generalmente eseguitu per quiz o registri storichi.I cambiamenti in a temperatura è l'umidità ponu affettà e letture, è a compensazione hè necessaria se necessariu.
 
Test di Endurance: Stu Test hè Adatta Per Guessing è Prutezzione Preventiva di Macchine Rotanti.
 
Pigliate Letture Successive In Un Momentu Specificu (Di solitu Ogni Pochi Minuti) È Comparate e Differenze In Letture.L'insulazione eccezziunale mostrarà l'aumentu cuntinuu di u valore di resistenza.Sì e Letture Stagnate è e Letture Ùn Aumentanu Cum'è Aspittatu, L'Isulamentu pò esse Debule è Puderia Esigene Attenzione.L'isolatori umidi è cuntaminati ponu riduce a lettura di resistenza perchè aghjunghjenu a corrente di fuga durante a prova.Sempre chì ùn ci hè micca un cambiamentu di temperatura significativu in u dispusitivu sottu test, l'influenza di a temperatura nantu à a prova pò esse ignorata.
L'indice di polarizazione (PI) è u rapportu di assorbimentu dielettricu (DAR) sò generalmente usati per quantificà i risultati di e teste resistenti à u tempu.
Indice di polarizazione (PI)
 
L'indice di polarizazione hè definitu cum'è a ratio di u valore di resistenza in 10 minuti à u valore di resistenza in 1 minutu.Hè cunsigliatu di stabilisce u valore minimu di PI per a machina rotativa AC è DC à Temperature di Classe B, F è H à 2,0, è u valore minimu di PI per l'equipaggiu di Classe A deve esse 2,0.
 
Nota: Certi Nuvelli Sistemi d'Isulamentu Rispundenu Più Veloce à Teste d'Isulazione.In generale, partenu da i risultati di a prova in a gamma GΩ, è u PI hè trà 1 è 2. In questi casi, u calculu PI pò esse trascuratatu.Se a resistenza d'insulazione hè più alta di 5GΩ in 1 minutu, u PI calculatu pò esse senza significatu.
 
Test di Tensione di Passu: Questa prova hè particularmente utile quandu a tensione addiziale di u dispositivu hè più altu ch'è a tensione di prova dispunibule generata da u tester di resistenza d'insulazione.
 
Applica gradualmente diversi livelli di tensione à u dispusitivu in prova.U rapportu di tensione di prova cunsigliatu hè 1: 5.U tempu di prova per ogni passu hè u listessu, di solitu 60 seconde, da bassa à alta.Questa prova hè generalmente aduprata à una tensione di prova inferiore à a tensione addiziale di u dispusitivu.L'aggiunta rapida di i livelli di tensione di prova pò causà stress supplementu nantu à l'insulazione è invalidà i difetti, risultatu in valori di resistenza più bassi.
 
Scelta di tensione di prova
 
Siccomu a prova di resistenza di l'insulazione hè custituita da una alta tensione DC, hè necessariu di selezziunà una tensione di prova adatta per prevene un stress eccessivu nantu à l'insulazione, chì pò causà fallimenti di l'insulazione.A tensione di prova pò ancu cambià secondu e norme internaziunali.

Tempu di Postu: Feb-06-2021
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • twitter
  • blogger
Prudutti presentati, Sitemap, Misuratore digitale d'alta tensione, Misuratore di tensione, Misuratore di calibrazione di alta tensione, Meter d'alta tensione, Misuratore di alta tensione statica, Misuratore digitale di alta tensione, Tutti i prudutti

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi