Cosa hè un Tester di Resistenza à l'Isulamentu

U Tester di Resistenza à l'Isulamentu Pò esse adupratu per Misurà u Valore di Resistenza Di Diversi Materiali Isolanti è A Resistenza à l'isulamentu di Trasformatori, Motori, Cavi, Apparecchiature Elettriche, Etc. Sottu Discuteremu Alcuni Problemi Comuni.
 
01
 
Chì Significa u Currente di Currenti di Circuitu di Risultatu di u Tester di Resistenza à l'Isulamentu?
 
Cavi Longi, Motori Cù Più Avvolgimenti, Trasformatori, Etc. Sò Classificati In Carichi Capacitivi. Quandu si Misura a Resistenza Di Tali Ughjetti, U Currente di Curritu di Circuitu di Uscita di u Tester di Resistenza d'Isulamentu Pò Riflettere A Resistenza Interna di a Surtita Interna Fonte d'Alta Tensione di u Megger. .
 
02
 
Perchè Utilizà L'estremità "G" Esterna Per Misurà Resistenza Superiore
 
U Terminale "G" (Terminal di Schermatura) Di L'Esternu, A Sua Funzione hè di Eliminà L'influenza di l'umidità è di a Sporca in l'ambiente di prova annantu à i risultati di misurazione. Quandu Misurate una Resistenza Superiore, Se Truvate Chì I Risultati Sò Difficili Da Stabilizà, Pudete Considerà Aduprà A Terminal G Per Eliminà Errori.
 
03
 
In più di Misurà a Resistenza, Perchè Duvemu Misurà u Rapportu d'Assorbimentu è l'Indice di Polarisazione?
 
In u Test di Isolamentu, u Valore di Resistenza à l'Isulamentu In Un Certu Momentu Ùn Pò micca Riflettà Completamente i Pro è Contra di a Funzione Isolante di u Campione di Test. Da una banda, A causa di u Materiale Isolante Di A Stessa Funzione, A Resistenza à l'Isulamentu Apparisce Quandu U Voluminu hè Grande, È A Resistenza à l'Isulamentu Appare Quandu U Voluminu hè Piccolu. Grande. D'altra parte, u Materiale Isolante Ha u Processu di u Rapportu di Assorbimentu di Carica (DAR) è u Processu di Polarisazione (PI) Dopu à l'Applicazione di Alta Tensione.
 
04
 
Perchè u Tester di Resistenza à l'Isulamentu Elettronicu Pò Produce Alta Tensione DC
 
Sicondu u Principiu Di Cunversione DC, Un Tester Elettronicu di Resistenza à l'Isulamentu Alimentatu Da Parecchie Batterie hè Trasformatu Da Un Circuitu Booster. A Tensione di Alimentazione Inferiore Serà Aumentata à Una Tensione DC Più Alta. L'alta tensione generata hè più alta ma a putenza di uscita hè più bassa.
 
Precauzioni per l'usu di u Tester di Resistenza à l'Isulamentu
1. Prima di Misurà, Eseguite un Circuitu Apertu è Testu di Cortocircuitu annantu à u Tester di Resistenza à l'Isulamentu Per Verificà Se U Tester di Resistenza à l'Isulamentu hè Normale. L'operazione Specifica hè: Aprite I Dui Fili di Cunnessione, U Puntatore Di A Maniglia Swing Duverebbe Puntà In Infinitu, E Poi Cortu I Dui Fili Di Cunnessione, U Puntatore Duverebbe Puntà À Zero.
 
2. U Dispositivu Pruvatu Deve esse Scullatu Da Altre Fonti di Potenza. Dopu chì a Misurazione hè Completata, u Dispositiu Sottotestatu Deve esse Pienu Scaricatu (Circa 2 ~ 3 Minuti) Per Prutege L'attrezzatura è a Sicurezza Personale.
 
3. U Tester di Resistenza à l'Isulamentu È U Dispositivu Pruvatu Devenu esse Separati è Cunnessi Separatamente Da Un Singulu Filu, È A Superficie di u Circuitu deve esse Mantenuta Pulita è Secca Per Evità Errori Causati Da Un Poveru Isolamentu Trà i Fili.
 
4. Durante u Test di Agitazione, Pone u Tester di Resistenza à l'Isulamentu In Una Posizione Orizzontale, È Nisun Cortocircuitu Trà I Buttoni Terminali Hè Permessu Quandu U Manicu Ghjira. Quandu Pruvate Condensatori è Cavi, Hè Necessariu Scollegà u Cablu Quandu U Manicu di Manivella Gira, Altrimente A Carica Inversa Dannegherà U Tester di Resistenza à l'Isulamentu.
 
5. Quandu si Swinging the Handle, Deve esse più lento è più veloce, è ancu accelerà à 120r / Min, è fate attenzione per prevene i scossa elettrica. Durante u Prucessu di Swing, Quandu U Puntatore hà Righjuntu Zero, Ùn Pò Più Cuntinuà à Swing Per Prevene u Riscaldamentu è u Dannu à a Bobina In u Watch.
 
6. Per Prevene a Resistenza à a Fuga di u Dispositivu Pruvatu, Quandu si Utilizza un Tester di Resistenza à l'Isulamentu, u Stratu Intermediu di u Dispositivu Sottu Testu (Cum'è L'isolamentu Internu Trà u Nucleu di u Cavu) duveria esse cunnessu à l'Anellu Protettore.
 
7. U Tester di Resistenza à l'Isulamentu Apprupriatu deve esse Sceltu A seconda di u Livellu di Tensione Di L'Equipamentu Sottu. Generalmente, Per Attrezzature Cù Una Tensione Valutata Sottu à 500 Volts, Sceglite Un Tester di Resistenza à l'Isulamentu Di 500 Volts O 1000 Volts; Per l'attrezzatura cun una tensione nominale di 500 Volts è Sopra, Sceglite un Tester di Resistenza à l'isulamentu da 1000 à 2500 Volts. In a selezzione di a scala di scala, si deve fà casu per ùn fà micca chì a scala di misura eccessi eccessivamente u valore di resistenza d'isulamentu di l'attrezzatura in prova per evità grandi errori in e letture.
 
8. Prevenite l'Utilizazione di Tester di Resistenza à l'Isulamentu Da Misurà in Tempu Fulmine o Attrezzatura Vicina Cù Conduttori d'Alta Tensione.

Tempu di posta: Feb-06-2021
Copyright © 2021 Shenzhen Meiruike Electronic Technology Co., Ltd. Prudutti prisentati, Sitemap, Misuratore digitale 1000v- 40kv, Misuratore di tensione, Misuratore digitale ad alta tensione, Meter à Alta Tensione, Misuratore digitale ad alta tensione, Misuratore di Calibrazione à Alta Tensione, Tutti i prudutti