Chì sò l'indicatori per a scelta di una resistenza medica Vol

Cù l'usu generalizatu di Testers di Tensione di Resistenza, Più è Più Produttori di Alimentazione Elettu Testers di Tensione di Resistenza Per l'ispezione di Materiale Ingressu è Campionamentu di Prudutti, è Certi sò ancu Aduprati per Equipà l'equipaggiu d'automatizazione.Analizemu e caratteristiche è a scala di l'applicazione di u tester di tensione di resistenza cun noi oghje.

In quantu à u Tester di Tensione Sostenibile, a maiò parte di elli sò più di mille o più di dui mila nantu à u mercatu.Hanu una sola funzione è un tipu unicu.U Tester di Tensione di Tensione di a Nostra Cumpagnia, a Serie NS2OO, Ha un Tester di Tensione di Tensione di Canale Indipendente.Tester di Pressione, Tester di Pressione di Quattru Canali, Tester di Pressione di Interruttore di Manca è Destra à Quattru Canali, è Tester di Pressione di Canali Indipendente.Soddisfattu cù a scelta è l'applicazione di a maiò parte di l'utilizatori.

Funzioni: Funzione di Rilevazione di Circuitu Apertu è Cortu Circuitu, Funzione di Prutezzione di u corpu umanu, Funzione di Rilevazione di Arc.È pò cumminà diversi metudi per produzzione, è pò ghjudicà i prudutti di ogni canali indipindente.

Tester di tensione di resistenza pò esse divisu in Tester di forza d'isolamentu elettricu, Tester di forza dielettrica è cusì.

U Principiu di Funzionamentu di u Tester di Tensione Resistente hè: Applicà una Tensione Superiore à L'Operazione Normale à l'Isulatore di l'Equipatura Sottu Testa, è Cuntinuà Per Un Periudu di Tempu Regular.A Tensione Applicata à ella Causerà Solu Un Picculu Corrente di Fuga, Chì hè L'Isulamentu.Megliu.

Modulu d'alimentazione cuntrullata da u prugramma, Modulu di cullizzioni di signali è di spedizione è Sistema di cuntrollu di l'urdinatore Trè Moduli Custituiscenu u Sistema di Inspeczione.

Sceglie 2 Obiettivi di u Tester di Tensione Resistente: U Valore Massimu di Tensione di Output è U Valore Massimu di Corrente d'Alarma.

Cù u sviluppu di e cumpetenze di fabricazione di teste di pressione, novi tippi di teste di pressione sò sempre emergenti, è i so principii di funziunamentu è metudi d'usu sò ancu diffirenti da i strumenti tradiziunali.Hè Necessariu Per Ogni Ingegnere di Ispezione di Sicurezza Capisce u So Principiu Operativu è Aduprà Correttamente u Tester di Tensione di Resistenza.

Siccomu l'ispezioni elettroniche di sicurezza pruvucanu inevitabbilmente accidenti di scossa elettrica, e seguenti precauzioni devenu esse seguite per minimizzà u risicu.L'impurtanza di l'ispezione di sicurezza di i prudutti elettronichi è elettrici hè diventata sempre più prominente, è u sviluppu di i testers di tensione di resistenza hè assai sensibile.

 

1. Cunduce Training Teorico Per Operatori E Cuntattate Ogni Politica di Inspection;

2. Revisione è aghjurnà tutti i prucessi d'ispezione di sicurezza;

3. Separate l'indirizzu di l'ispezione da i corridoi o luntanu da u persunale di l'attellu;

4. Stallà barrieri chì ùn ponu passà in l'area di ispezione;

5. Segni chjaramente visibili chì indicanu "Periculu" è "High Pressure" in a zona d'ispezione;

6. Un segnu chjaramente visibile chì indica "Persunal qualificatu pò entre" chjaramente in l'area di ispezione;

7. Ensure Reliable Grounding Of All Equipment;

8. L'operatore hà bisognu di e duie mani per principià l'instrumentu di ispezione, o l'equipaggiu di fornitura chì ponu automaticamente Block High Voltage quandu u serratura di sicurezza nantu à u Sample Tested hè apertu;

9. Supply Palm-Type Switch, Chì Pude Cut Off The Power Supply Sensitively In Situazioni Urgente.

 

A determinazione di a tensione di prova di u tester di tensione di resistenza duverebbe riferite à diverse norme di sicurezza.Se a tensione di prova hè troppu bassu, u materiale isolante passerà a prova per una tensione insufficiente è l'insulazione senza qualificazione;Se a tensione hè troppu alta, a prova serà isolata u materiale provoca un periculu permanente.Tuttavia, ci hè una regula generale chì hè di utilizà a Formula di l'Esperienza: Test Voltage = Power Supply Voltage × 2 + 1000V.Per Esempiu: A Tensione di Alimentazione di u Pruduttu Test hè 120V, Allora u Test Voltage = 120V × 2 + 1000V = 1240V.In pratica, stu metudu hè ancu u metudu aduttatu da a maiò parte di i standard di sicurezza.U mutivu per aduprà 1000V cum'è parte di a formula basica hè chì a funzione d'insulazione di ogni pruduttu hè affettata da alta tensione transitori ogni ghjornu.U laboratoriu è a ricerca indicanu chì questa alta tensione pò ghjunghje sin'à 1000V.


Tempu di Postu: Feb-06-2021
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • twitter
  • blogger
Prudutti presentati, Sitemap, Misuratore digitale di alta tensione, Misuratore digitale d'alta tensione, Misuratore di tensione, Misuratore di calibrazione di alta tensione, Misuratore di alta tensione statica, Meter d'alta tensione, Tutti i prudutti

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi