Chì sò e classificazioni di i suministi d'alimentazione stabilizzati DC

Cù u Sviluppu Cuntinuu di l'Alimentazioni DC, l'Alimentazioni DC sò Oghji Ampiamente Aduprate Per l'Alimentazione DC In Difesa Naziunale, Ricerca Scientifica, Università, Laboratori, Imprese Industriali è Minerarie, Elettrolisi, Electroplating, è Equipaghji di Carica.Ma cù l'usu crescente di l'alimentazione elettrica stabilizzata DC, e so varietà sò ancu in crescita.Allora chì sò e classificazioni di i suministi d'alimentazione stabilizzati DC?
1. Multi-Channel Adjustable DC Power Supply
 
L'alimentazione d'alimentazione regulata DC regulabile multicanale hè un tipu di alimentazione regulata regulabile.A so caratteristica hè chì una sola alimentazione furnisce duie o ancu trè o quattru uscite chì ponu stabilisce a tensione indipindente.
 
Pò esse cunsideratu cum'è una cumminazione di parechji surtitori d'energia à uscita unica, adattatu per l'occasioni chì necessitanu più alimentazione di tensione.L'alimentazione multicanale più avanzata hà ancu una funzione di tracciamentu di tensione, per quessa chì parechji outputs ponu esse coordinati è spediti.
 
2, Precisione Adjustable DC Power Supply
 
L'Alimentazione DC Adjustable di Precisione hè un tipu d'alimentazione regulabile, chì hè carattarizatu da alta tensione è risoluzione di pianificazione attuale, è a precisione di l'impostazione di tensione hè megliu cà 0.01V.Per Affinà Accuratamente A Tensione, L'Alimentazione di Precisione di u Mainstream Aduprà Avà Un Meter Digital Multi-Digit Per Indicà.
 
E Soluzioni Per l'Organizazioni di Scheduling di Precisione Limitu di Tensione è Corrente sò Sferenti.A Soluzione Low-Cost Aduprà Dui Potenziometri per l'Ajustamentu Grossu è Finu, A Soluzione Standard Utiliza Un Potenziometru Multi-Turn, è L'Alimentazione Avanzata Aduprà Un Setting Digitale Cuntrullatu Da Un Microcomputer Single-Chip.
 
3, Alimentazione CNC d'alta risoluzione
 
L'alimentu d'energia stabilizatu cuntrullatu da u microcomputer à un chip hè chjamatu ancu l'alimentatore di cuntrollu numericu, è a pianificazione precisa è l'impostazione pò esse cumpletata più simpliciamente per mezu di u cuntrollu numericu.U Circuitu Internu di l'Alimentazione Stabilizzata di Precisione hè ancu Relativamente Avanzata, è A Stabilità di Tensione hè megliu.A deriva di tensione hè chjuca, è hè generalmente adattata per l'occasioni di prova di precisione.
 
Precision DC Stabilized Power Supply hè u titulu domesticu.Fornitura d'energia impurtata straniera ùn hà micca una alimentazione di precisione nominale, solu una alimentazione d'alta risoluzione è una alimentazione programmabile.
 
4, Programmable Power Supply
 
L'alimentazione programmabile hè una fonte d'energia regulata regulabile chì hè cuntrullata digitalmente da un microcomputer à chip unicu, è i so paràmetri stabiliti ponu esse almacenati per ricurdà più tardi.Ci hè parechje parametri per i paràmetri di putenza programmabile, cumpresi i paràmetri di tensione di basa, i paràmetri di limitazione di l'energia, i paràmetri di sovracorrente è i paràmetri di sovratensione estesa.
 
L'Alimentazione Generale Programmable hà una Alta Risoluzione di Setting, è i Paràmetri di Tensione è Attualità Puderanu Inputà Per mezu di u Tastiera Numerica.L'alimentazione programmabile intermediu è d'altu livellu anu una deriva di tensione assai bassa è sò generalmente aduprate in occasioni di ricerca scientifica.

Tempu di Postu: Feb-06-2021
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • twitter
  • blogger
Prudutti presentati, Sitemap, Misuratore digitale di alta tensione, Meter d'alta tensione, Misuratore di tensione, Misuratore di alta tensione statica, Misuratore digitale d'alta tensione, Misuratore di calibrazione di alta tensione, Tutti i prudutti

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi