Cumu sceglite a marca di teste di pressione medica

Ci hè parechje marche di teste di prutezzione di relè di microcomputer cù qualità sfarente è prezzi diffirenti.Cumu sceglie a marca di u pruduttu hè particularmente impurtante!Oghje, in più di i pari, l'apparizioni di misura di prutezzione di i relè di microcomputer sò ancu aduprate in parechje industrie.Verificate Diverse Apparenze Elettroniche, Ottene Dati Correspondenti, è Capisce Se A So Tensione è A Corrente sò Stabili.

Questu ùn hè micca solu insoddisfacente à i standard di l'equipaggiu di riparazione, ma ancu in l'acquistu pò sceglie prudutti megliu.Perchè a Forza di a Marca hè Sferente, Se a Forza di a Marca di u Tester di Prutezzione di Relay di Microcomputer chì sceglite ùn hè micca Forte, Causerà solu perdite enormi à sè stessu è ùn pò micca assicurà chì pudete sceglie è gode di servizii assai boni.Prima di tuttu, i pruduttori di bona marca anu una prutezzione assai diretta in termini di pruduzzione è serviziu post-vendita, chì face chì tutti si sentenu à l'aise è sicuru, è ponu truvà marche forti.In siconda, quandu sceglite a marca di u tester di prutezzione di i relè di microcomputer, duvete sapè quale marca si classifica prima.Quale marca hà una reputazione megliu?Questi dui aspetti ponu ancu dì direttamente quale teste di prutezzione di relè di microcomputer chì sceglite?Ch'ella possa veramente Soddisfà i bisogni chì sceglite.U Tester di Prutezzione di Relay di Microcomputer Puderà Testà Diversi Relays Single, Cum'è Comunicazione / Corrente DC, Tensione, Intermedia, Segnale, Reclosing, Differential, Etc.Puderà pruvà u valore di tensione di introduzione (corrente), u valore di tensione di liberazione (corrente), u tempu di introduzione è u tempu di sconnessione di varii cuntatti (normalmente apertu, nurmale chjusu, cunversione, ritardu), tutti chì sò attivamente testati trè volte è attivamente calculati. Media di e trè volte, è stampate i risultati di a prova.U funziunamentu currettu di u strumentu hè particularmente impurtante.Fighjemu i Requisiti Operativi di u Tester di Prutezzione di Relay di Microcomputer:

1. U tipu B hè equipatu cù trè dispositivi di sicurezza BX1, BX2 è BX3, trà quale BXI hè u dispusitivu di sicurezza di u putere tutale cù una capacità di 15A, è BX2 è BX3 sò Va è Vb Voltage Output Safety Equipment cù una capacità di 1A.Quandu si rimpiazza u filu di sicurezza, scollega u plug di alimentazione per impedisce a scossa elettrica.

2. Quandu u Tester di Tensione di Resistenza Medica hè Aduprata Per Vede i Picculi Segnali Attuali Meno di 5A, Hè ricumandemu chì l'Usuariu Cunnette A Scala di Resistenza In u Strumentu Per Allargà è Ajustà Per Migliurà A Precisione di Misurazione.Quandu si usa, cunnetta a scatula di resistenza in u ciclu di misurazione è selezziunate u terminal di misurazione adattatu.

3. Per impediscenu un ciculu di vita è morte quandu ùn ci hè micca un signalu esternu in a prova di l'autocontrolu o di a pratica, l'instrumentu hà aghjuntu un portu di input di signale artificiale [MAN].Durante l'autotest o quandu a cunnessione esterna ùn hè micca affidabile, inserite manualmente u signale di u portu di misurazione.

4. U trasportu è l'usu di l'instrumentu deve esse attentu à impedisce a vibrazione intensa.5. Prima di principià è dopu a corsa, u Regulatore

5 Deve esse turnatu à a pusizione Zero.6. In u Modu Trigger Touch, U Circuitu Secundariu è u Almacenamiento di Energia In u Pannellu deve esse eliminatu in modu sicuru.

Stop Adding Other Voltages To The State Measurement Terminal J. Quandu l'Usuariu hà bisognu di una prova in situ, u Convertitore di tensione ZH-1 hè necessariu.7. Quandu u Sistema di Distribuzione di Potenza di l'Usuariu ùn permette micca di disconnectà u circuitu DC, una prova di tensione deve esse usata.8. Tester di Tensione Medica di Resistenza Stu Strumentu Deve Prestate Attenzione à a Sicurezza Durante l'Usu, è Operate In Accordu strettu cù l'Istruzzioni Operative.9. L'alimentazione di bloccu aduprata in u disignu di stu strumentu pò esse cunnessu o rimpiazzatu solu dopu chì l'alimentazione principale hè disattivata quandu a cunnessione di output hè rimpiazzata.10. L'output currente di l'instrumentu hè cuncepitu cù dui ingranaggi: 150A Gear hè adattatu per l'output High-Current à Corta Distanza, 50A Gear hè adattatu per a Long-Distanza Small Current Output, Two-Phase Output Shares A Set Of Sampling Equipment.Dunque, pò esse Sensibule in l'applicazione.Quandu si usa una distanza corta è una piccula corrente, l'ingranaggio 150A pò esse usatu per a misurazione end-to-end, a chjave di l'ingranaggio 50A pò esse aduprata per a misurazione precisa, è a chjave di l'ingranaggio 50A pò esse aduprata per l'esperimentu d'impattu di GL Type High Internal Relè di resistenza.A Chjave di Selezzione di Misurazione di Gear 50A pò esse aduprata per osservà u valore attuale di l'impattu.

U valore di impattu massimu di l'ingranaggio 50A di stu strumentu hè permessu di esse 120Amax.U Tester di Prutezzione di Relay di Microcomputer Puderà Testà Diversi Relays Single, Cum'è Comunicazione / Corrente DC, Tensione, Intermedia, Segnale, Reclosing, Differential, Etc.Puderà Testà u Valore di Tensione (Current) di l'Introduzione, u Valore di Tensione (Current) di Rilascio, u Tempu di Introduzione è u Tempu di Disconnessione Di Diversi Contatti (Normalmente Apertu, Normalmente Chiusu, Cunversione, Ritardatu), Tutti sò attivi.


Tempu di Postu: Feb-06-2021
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • twitter
  • blogger
Prudutti presentati, Sitemap, Misuratore digitale di alta tensione, Misuratore di calibrazione di alta tensione, Misuratore digitale d'alta tensione, Misuratore di alta tensione statica, Meter d'alta tensione, Misuratore di tensione, Tutti i prudutti

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi