Carica Elettronica DC d'alta putenza

Carica Elettronica DC d'alta putenza
 
A carica Elettronica DC programmabile hà piani di tensione 200V, 600V è 1200V, è densità di putenza ultra-alta.Supporta 4 tipi di metudi di funziunamentu di basa CV / CC / CR / CP, è 3 tippi di metudi di funziunamentu cumminati CV + CC / CV + CR / CR + CC.Cù Over-Current, Over-Power, Over-Temperatura Avvisu è Funzioni di Mantenimentu, Over-Voltage, Funzione d'Avvertimentu di Cunnessione Inversa, Puderà Furnisce Manutenzione Completa.Supporta u Segnu di Tensione Analogicu Esternu 0 ~ 10V Per Cuntrullà / Supervisà a Forma d'onda di Tensione O Segnale Corrente Da 0 à Scala Completa.Supporta l'ispezione di funzione OCP / OPP, a correzione di a sequenza di supportu è a curva di travagliu d'ispezione disordinata.Supporta l'ispezione di funzione OCP / OPP, a correzione di a sequenza di supportu è a curva di travagliu d'ispezione disordinata.U Metudu di cuntrollu Master-Slave / Synchronous Expands attivamente a capacità di carica.Metudu di cumunicazione standard RS232/RS485/USB, LAN & GPIB Opcional.Pò esse largamente utilizatu in a scarica di a batteria, i pile di carica DC, l'elettronica di potenza è altre zone di ispezione di i prudutti.
Vantaggio Funziunale
 
1. Pannellu Reversible È Touch Screen Colorful
 
Questa Serie di Carichi Elettronici DC Programabili (eccettu Per Certi Mudelli) Supporta a Funzione Flip di u Pannellu Frontale, È Hè Equipatu di Un Grande Pantalla Touch Colorata Per Forniri à i Clienti Funzionamentu Semplice è Conveniente, Aghjornamentu in Tempu Reale di Flashing Input è Status di l'equipaggiu, È Grafica per rende u flashing più intuitivu.
 
2. Multiple Operation Methods
 
Questa Serie di Carichi Elettronici DC Programmabili Avè CV / CC / CR / CP Metudi Basi di Load Steady-State, chì ponu risponde à i bisogni d'ispezione di diverse occasioni.
 
3. Velocità di Risposta Adjustable di CV Loop
 
Questa serie di carichi elettronichi DC programmabili pò esse stabilitu cù trè velocità di risposta di tensione di veloce, mediu è lento per currisponde à diverse alimentazioni caratteristiche.
 
Sta Funzione pò Impedisce a Caduta di Precisione di Misurazione O Fiascu di Inspezione Causata Quandu A Carica è A Velocità di Risposta di Potenza ùn Corrispondenu, è A Potenza hè Inspeccionata In Avanti Per Reduce u Costu di l'equipaggiu, u tempu è e spese.
 
Quattru, Metudu di Inspeczione Dinamica
 
Questa Serie di Carichi Elettronici programmabili pò cambià rapidamente trà i diversi valori sottu a listessa funzione, è supporta i metudi di corrente dinamica, tensione dinamica, resistenza dinamica è putenza dinamica, trà quali metudi di corrente dinamica è resistenza dinamica ponu ghjunghje à 50kHz.
 
Sta Funzione pò esse Aduprata Per Verificate e Caratteristiche Dinamiche di l'Alimentazione, e Funzioni di Mantenimentu di a Batteria, a Carica di Pulse di Batteria, Ecc. A Funzione di Verificazione Dinamica di Carica pò furnisce trè metudi di cunnessione, pulse è flip.
 
5. Zhengxuan ùn hè micca fermu in a carica
 
Questa Serie di Carichi Elettronici Programmable Supporta a Funzione di a Corrente di Sourcing d'onda Sinusoidale è Pò esse Appiicata à l'Analisi di Impedenza di Cellule di Combustibile.
 
Sei, Funzione di scansione di cunversione di frequenza dinamica
 
Questa Serie di Carichi Elettronici DC programmabili Supporta a Funzione di Scansione di Cunversione di Frequenza Dinamica, chì Utilizeghja u Metudu di Cunversione di Frequenza Per Truvà a Tensione DUT Peggiore.
 
L'Usuariu stabilisce i Paràmetri dopu a Correzione di Dui Valori Curenti Custanti, Frequenza Iniziale, Frequenza Finale, Frequenza Passu, Staying Time è Altri Parametri.
 
A frequenza di campionamentu di a funzione di scansione di frequenza dinamica pò ghjunghje à 500kHz, chì pò imite diverse cundizioni di carica è risponde à a maiò parte di i requisiti di ispezione.
 
Sette, Ispezione di scaricamentu di a batteria
 
Questa Serie di Carichi Elettronici pò Aduprà Metodi CC, CR O CP Per Scaricà a Batteria, È Puderà Stallà E Misurare Accuratamente a Tensione di Cut-Off O U Tempu di Scaricamentu Per Assicurà chì a Batteria ùn serà Dannata Per via di una scarica eccessiva.
 
A Cundizione di Cut-Off di scaricamentu pò esse stabilita secondu i bisogni pratichi.Quandu A Cundizione Cut-Off hè Scontru, A Carica hè Continuamente Tirata è U Timer hè Off.
 
Durante u prucessu di ispezione, i paràmetri cum'è a tensione di a batteria, u tempu di scaricamentu è a capacità di scaricamentu ponu ancu esse monitorati in tempu reale.
 
8. Inspection Active
 
Questa Serie di Carichi Elettronici pò esse attivamente cambiatu sottu à e limitazioni di i metudi CV, CR, CC è CP, è hè adattatu per l'ispezione di i caricatori elettronici di batterie di litio per ottene una curva di carica VI impeccabile.
 
U Metudu di Inspezione Attivu è Attivu pò aumentà assai u putere di travagliu.
 
Nove, Ispezione OCP/OPP
 
L'Oggetti di Inspeczione OCP / OPP Furnitu da Sta Serie Di Carichi Elettronici DC Programmabili ponu Realizà Verificazione di Pianificazione di Manutenzione Sopra-Current / Manutenzione Over-Power.U valore limite hè stabilitu prima di l'ispezione, è l'effettu di l'ispezione hè lampatu automaticamente per ricurdà à i clienti dopu l'ispezione.
 
Pigliendu l'ispezione OPP per esempiu, a carica furnisce a putenza di rampa crescente per verificà se a tensione di uscita di l'ughjettu in prova hè più bassa di a tensione di trigger quandu hè sovraccaricata, è poi ghjudicà se a funzione di mantenimentu di l'output di l'ughjettu in prova funziona. Normalmente.
 
Ten, Funzione di Metudu Sequenza
 
Questa Serie di Carichi Elettronici hà a Funzione di u Metudu di Sequenza di Lista, Chì Pudete Imitate Attivamente i Cambiamenti Messy di A Carica secondu u File di Sequenza Corretta Da L'Usuariu.
 
U Metudu di Sequenza Contene 10 Sets di Files, è I Paràmetri di Setting includenu U Metudu di Inspeczione (CC, CV, CR, CP, Short Circuit, Switch), U Numeru di Cicli, U Numeru di Passi di Sequenza, U Valore di Setting Single Step è U Tempu unicu passu, ecc.
 
Sta Funzione pò verificà e caratteristiche di l'output di energia, verificate a stabilità di l'alimentazione è imitate e cundizioni operative attuali.
 
11. Control Master-Slave
 
Questa Serie di Carichi Elettronici DC Programmabili Supporta u Metudu Maestru-Slave, Supporta l'Operazione Parallela di Carichi Elettronici di u Stessu Standard di Tensione, è Ottene Dinamica Sincrona.
 
In pratica, solu u maestru hè cuntrullatu, è u maestru calcula è distribuisce u currente à altri carichi di schiavi.Un maestru cù schiavi multipli hè adattatu per carichi più grandi è simplifica assai u prucessu di operazione di l'utilizatori.
 
12. Programmazione Esterna E Monitoring Current / Voltage
 
Questa Serie di Carichi Elettronici programmabili pò cuntrullà a tensione di carica è u currente attraversu l'ingressu analogicu esternu.U Segnale d'Input Esternu 0 ~ 10V Corresponda à a Carica 0 ~ Condizione di Carica à Scala Completa.
 
A Tensione d'Input Controlled By The External Analog Quantità pò Cumpleta E Cundizioni di Carica di Forme d'onda Arbitraria, chì Soddisfa i Requisiti di u Control Industriale.
 
U Terminale d'Output Monitoring Current / Voltage Outputs The Current / Voltage Corresponding To 0 ~ Full Scale With A 0~10V Analog Quantity.Un voltmetru esterno o un oscilloscopiu pò esse cunnessu per monitorà i cambiamenti di corrente / tensione.

Tempu di Postu: Feb-06-2021
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • twitter
  • blogger
Prudutti presentati, Sitemap, Misuratore digitale d'alta tensione, Misuratore di alta tensione statica, Misuratore di calibrazione di alta tensione, Misuratore di tensione, Misuratore digitale di alta tensione, Meter d'alta tensione, Tutti i prudutti

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi