Domande frequenti nantu à a prova di resistenza à l'insulazione

Tester di resistenza d'insulazione hè adattatu per a misurazione di u valore di resistenza di vari materiali isolanti è a resistenza d'insulazione di trasformatori, mutori, cavi è apparecchi elettrici, per assicurà chì questi apparecchi, apparecchi elettrici è linee funzionanu in cundizioni normali per evità scossa elettrica, vittime è attrezzature. Dannu.
I prublemi cumuni di u Tester di Resistenza d'Isulamentu sò i seguenti:
 
1. Quandu a misurazione di a resistenza di carica capacitiva, chì hè a relazione trà u currente di u Short-Circuit Output di u Tester di resistenza d'insulazione è i dati misurati, è perchè?
 
A dimensione di u currente di cortu-circuit di output di u teste di resistenza d'insulazione pò riflette a dimensione di a resistenza interna di a fonte d'alta tensione in u Megger.
 
Parechje teste d'isolamentu miranu carichi capacitivi, cum'è cavi più lunghi, mutori cù più avvolgimenti è trasformatori.Dunque, Quandu u Target Misuratu hà Capacità, À l'iniziu di u Prucessu di Testa, A Fonte d'Alta Tensione In u Tester di Resistenza d'Isulamentu Deve Caricà u Condensatore Attraversu A So Resistenza Interna, è Caricà gradualmente a Tensione à l'Output Supplementale di Alta Tensione di u Tester di resistenza à l'isolamentu..Se u valore di capacità di a destinazione misurata hè grande, o a resistenza interna di a fonte d'alta tensione hè grande, u prucessu di carica durarà più.
 
A so lunghezza pò esse determinata da u pruduttu di R Inner And C Load (Unità: Second), Vale à dì, T = R Inner * C Load.
 
Dunque, durante a prova, hè necessariu di carica una tale carica capacitiva à a tensione di prova, è a velocità di carica DV / Dt hè uguale à u rapportu di a corrente di carica I à a capacità di carica C. Hè, DV / Dt = I/C.
 
Dunque, u più chjucu a resistenza interna è u più grande u currente di carica, u più veloce i risultati di a prova seranu stabile.
 
2. Chì hè a funzione di u latu "G" di l'apparenza?In un ambiente di prova di alta tensione è di resistenza, perchè hè necessariu di cunnette u terminal "G" esternamente?
 
L'estremità "G" di a superficia hè un terminal di schermu.A funzione di a terminale di schermu hè di sguassà l'influenza di l'umidità è a terra in l'ambiente di prova nantu à i risultati di misurazione.U Terminal "G" Esternu Bypassa U Corrente di Perdite Di u Pruduttu Testatu, In modu chì U Corrente di Perdite Ùn Passa Per U Circuitu di Test Estern, È Elimina L'Errore Causatu Da u Corrente di Perdite.U Terminal G hè utilizatu quandu a prova di alta resistenza.
 
In generale, u Terminal G pò esse cunsideratu per più di 10G.Tuttavia, questa gamma di resistenza ùn hè micca certa.Quandu hè pulita è secca è u voluminu di l'ughjettu di prova hè chjucu, pò esse stabile senza misurazione di 500G à a fine G.In ambienti umidi è sporchi, un valore di resistenza più bassu richiede ancu u G End.In particulare, se truvate chì i risultati sò difficiuli di stabilizà quandu si misuranu a resistenza più alta, pudete cunsiderà l'usu di u terminal G.Innota ancu chì u Terminale di Protezione G ùn hè micca cunnessu à a Strada di Protezione, Ma à L'insulatore trà L è E o à u filu multifilatu, micca à l'altri fili sottu test.
 
3. Perchè ùn hè micca solu necessariu di misurà u valore di resistenza pura quandu si misurà l'insulazione, ma ancu di misurà a ratio d'absorzione è l'indice di polarizazione.Cosa hè u puntu?
PI hè l'indice di polarizazione, chì si riferisce à a comparazione trà a resistenza d'insulazione di 10 minuti è a resistenza d'insulazione di 1 minuti durante a prova d'insulazione;
 
DAR hè u rapportu di assorbimentu dielettricu, chì si riferisce à u paragone trà a resistenza d'insulazione di 1 minuti è a resistenza d'insulazione di 15s durante a prova d'insulazione;
 
In a prova d'insulazione, u valore di resistenza d'insulazione in un certu mumentu ùn pò micca riflette cumpletamente a funzione d'insulazione di u campione di prova.Questu hè dovutu à i seguenti dui motivi.Da una parte, a resistenza d'insulazione di a listessa funzione di u materiale d'insulazione hè chjuca quandu u voluminu hè grande., A resistenza d'insulation Appears When The Volume Is Small.Per d 'altra banda, u materiale isolante hà u prucessu di u rapportu di assorbimentu è u prucessu di polarizazione di a carica dopu chì l'alta tensione hè appiicata.Dunque, u sistema di putenza necessita a misurazione di u rapportu di assorbimentu - u rapportu di R60s è R15s, è l'indice di polarizazione - u rapportu di R10min è R1min in a prova d'insulazione di trasformatori principali, cavi, mutori è parechje altre occasioni, è utilizate questu. Dati Per Determinà L'Isulamentu Bonu O Cattivu.
 
4. Perchè u Tester di Resistenza d'Isulazione Elettronica pò pruduce una tensione DC più alta quandu alimentata da parechje batterie?Questu hè basatu annantu à u principiu di cunversione DC.A tensione di alimentazione più bassa hè elevata à una tensione DC di output più alta attraversu u processu di u Circuitu di Boost.L'alta tensione generata hè più altu, ma a putenza di output hè chjuca (bassa energia è petite corrente).
 
Nota: Ancu s'è u putere hè assai chjucu, ùn hè micca cunsigliatu di toccu personalmente a sonda di prova, ci sarà sempre una sensazione di tingling.

Tempu di Postu: Feb-06-2021
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • twitter
  • blogger
Prudutti presentati, Sitemap, Misuratore digitale di alta tensione, Misuratore digitale d'alta tensione, Meter d'alta tensione, Misuratore di calibrazione di alta tensione, Misuratore di alta tensione statica, Misuratore di tensione, Tutti i prudutti

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi