FAQ di u tester di resistenza di isolamentu

U tester di resistenza d'isolamentu hè adattu per misurà u valore di resistenza di vari materiali isolanti è a resistenza d'isolamentu di trasformatori, motori, cavi è apparecchiature elettriche per assicurà chì queste apparecchiature, apparecchi elettrichi è linee funzionanu in un statu normale è evitanu accidenti cum'è scossa elettrica vittime è danni à l'equipagiu.

I prublemi cumuni di u tester di resistenza à l'isolamentu sò i seguenti:

1. Quandu misurendu a resistenza di carica capacitiva, chì relazione ci hè trà u currente di cortocircuitu di uscita di u tester di resistenza d'isolamentu è i dati misurati, è perchè?

U currente di cortocircuitu in uscita di u tester di resistenza à l'isolamentu pò riflettà a resistenza interna di a fonte di alta tensione.

Parechji oggetti di prova d'isolamentu sò carichi capacitivi, cume cavi lunghi, motori cun più avvolgimenti, trasformatori, ecc. Dunque, quandu l'oggettu misuratu hà capacità, à l'iniziu di u prucessu di prova, a sorgente di alta tensione in u tester di resistenza d'isolamentu deve caricare u condensatore attraversu a so resistenza interna, è gradualmente carica a tensione à u valore nominale di alta tensione di uscita di u tester di resistenza d'isolamentu. Se u valore di capacità di l'ughjettu misuratu hè grande, o a resistenza interna di a surghjente d'alta tensione hè grande, u prucessu di carica durerà più.

A so lunghezza pò esse determinata da u pruduttu di carica R è C (in seconde), vale à dì t = R * C carica.

Dunque, durante a prova, a carica capacitiva deve esse caricata à a tensione di prova, è a velocità di carica DV / DT hè uguale à u rapportu di carica di corrente I è di carica di capacità C. Ciò hè DV / dt = I / C.

Dunque, più chjuca hè a resistenza interna, più grande hè u currente di carica, è u risultatu di a prova hè più veloce è più stabile.

2. Chì ghjè a funzione di a fine di "g" di u strumentu? In l'ambiente di prova di alta tensione è alta resistenza, perchè u strumentu hè cunnessu à u terminale "g"?

L'estremità "g" di u strumentu hè un terminale di schermatura, chì hè adupratu per eliminà l'influenza di umidità è di sporcizia in l'ambiente di prova nantu à i risultati di misurazione. L'estremità "g" di u strumentu hè di bypassà u currente di fuga nantu à a superficia di l'ughjettu testatu, affinchì u currente di fuga ùn passa micca per u circuitu di prova di u strumentu, eliminendu l'errore causatu da u corrente di fuga. Quandu si prova u valore di alta resistenza, a fine G deve esse aduprata.

In generale, u terminal g pò esse cunsideratu quandu hè più altu chì 10g. Tuttavia, sta gamma di resistenza ùn hè micca assoluta. Hè pulitu è ​​seccu, è u vulume di l'ughjettu da misurà hè picculu, dunque pò esse stabile senza misurà 500g à a fine g; In ambienti umidi è sporchi, una resistenza più bassa hà ancu bisognu di terminale g. Specificamente, se si trova chì u risultatu hè difficiule per esse stabile quandu si misura alta resistenza, u terminal g pò esse cunsideratu. Inoltre, deve esse nutatu chì u terminal G di schermatura ùn hè micca cunnessu à u stratu di schermatura, ma cunnessu à l'isolatore trà L è E, o in u filu multi-filu, micca à altri fili in prova.

3. Perchè hè necessariu misurà micca solu a resistenza pura, ma ancu u raportu d'assorbimentu è l'indice di polarisazione quandu si misura l'isolamentu?

PI hè l'indice di polarizazione, chì si riferisce à u paragone di a resistenza di isolamentu in 10 minuti è 1 minutu durante u test di isolamentu;

DAR hè u raportu di assorbimentu dielettricu, chì si riferisce à u paragone trà a resistenza d'insulazione in un minutu è quella in 15s;

In u test di isolamentu, u valore di resistenza d'isolamentu in un certu tempu ùn pò micca riflettà pienamente a qualità di e prestazioni di isolamentu di l'oggettu di prova. Què hè duvuta à e duie ragioni seguenti: da una parte, a resistenza d'isulamentu di u listessu materiale d'isulazione di prestazione hè chjuca quandu u vulume hè grande, è grande quandu u vulume hè chjucu. D'altra parte, ci sò assorbitività di carica è processi di polarizzazione in materiali isolanti quandu si applica alta tensione. Dunque, u sistema di potenza richiede chì u rapportu di assorbimentu (r60s à r15s) è l'indice di polarizazione (r10min à r1min) devenu esse misurati in u test di isolamentu di u trasformatore principale, cavu, mutore è parechje altre occasioni, è a cundizione d'isolamentu pò esse ghjudicata da sti dati.

4. Perchè parechje batterie di tester di resistenza à l'isulamentu elettronicu ponu pruduce alta tensione DC? Questu hè basatu annantu à u principiu di cunversione DC. Dopu à l'elaborazione di u circuitu di rinfurzamentu, a tensione di alimentazione più bassa hè elevata à una tensione DC di uscita più alta. Ancu se a tensione alta generata hè più alta, a putenza di uscita hè più chjuca (bassa energia è piccula corrente).

Nota: ancu se a putenza hè assai chjuca, ùn hè micca cunsigliatu di tuccà a sonda di prova, ci sarà ancu un tingling.


Tempu di posta: Maghju-07-2021
Copyright © 2021 Shenzhen Meiruike Electronic Technology Co., Ltd. Prudutti prisentati, Sitemap, Misuratore digitale ad alta tensione, Misuratore di Calibrazione à Alta Tensione, Meter à Alta Tensione, Misuratore digitale 1000v- 40kv, Misuratore digitale ad alta tensione, Misuratore di tensione, Tutti i prudutti