À propositu di u Tester di Corrente di Fuga cuntrullata da u prugramma Detectio

U Tester di pista Creepage hè un strumentu di prova speciale pianificatu è fabbricatu secondu norme cum'è GB4207 è IEC60112.Hè adattatu per a prova di l'Indice d'Intervallu di Creepage è L'Indice di Intervallu di Creepage Di Prudutti Elettrichi è Elettronici, Materiali d'insulazione solidu di l'apparecchi domestici è i so prudutti in cundizioni umidi.Hè simplice, precisu, affidabile è praticu.Hè Adupratu Per A Ricerca, Pruduzzione è Inspezione di Qualità di Apparecchiature di Illuminazione, Apparecchi Elettrichi di Bassa Tensione, Apparecchi Domestici, Macchine Utensili, Motori, Strumenti Elettrici, Strumenti Elettronici, Apparecchi Elettrici è Equipaghji di Tecnulugia di l'Infurmazioni.Hè Adatta ancu Per Materiali Isolanti, Plastica Ingegneria, Connettori Elettrici è Test di Simulazione In l'Industria Accessori.

Principiu di Testa: U Testu di Tracciamentu di Fuga hè Applicatu Trà Un Elettrodu di Platinu Di Una Certa Taglia (2mm × 5mm) À A Superficia Di Un Materiale Isolante Solidu è Un Volume Specificu di Goccia di Liquidu Conduttivu (0.1% NH 4CL) À Una Altezza Fixa (35mm) ) È Un Tempu Fissu (30s) À Una Certa Tensione, Evaluate A Resistenza à Perdite Di u Materiale Isolante Solidu Sottu L'Azzione Cumminata di Campu Elettricu è Mediu Bagnato O Polluatu, è Comparate cù L'Indice di Perdite (CT1) E Resistenza à Perdite 010- 10
Requisiti di a prova: L'anzianu generale è a prova di a casella di cuntrollu di u centru di u veiculu (inclusi i relè, i fusibles è i cablaggi).

1) Caratteristiche di Disconnection Normale di u Relay di u Tester di Corrente di Fuga Programmable

Per piacè riferite à i Criterii di Test Correspondenti.U Dispositivu Cuntrolla e Caratteristiche di u Relay In Un Statu Uncontrolled.A carta di cuntrollu di relè hè in un statu senza cuntrollu, è a resistenza di u ciclu di a bobina di cuntrollu principale hè ghjudicata è u valore stabilitu hè ghjudicatu;

U Tester di Corrente di Fuga Programmable Giudice chì a Corrente di Carica di u Circuitu Principale Cuntrullatu hè Meno di u Valore Settable (Corrente di Fuga).
2) Fate riferimentu à u Standard Test Correspondant per e caratteristiche di chiusura normale di u relay.

E caratteristiche di u relay sottu u sistema di cuntrollu di u circuitu chjusu di u relay di l'equipaggiu.U Segnale di Cuntrollu di u Relay in u Canale Specificu hè Chjusu, è A Resistenza di a Bobina di Control Principale hè ghjudicata in a Scala Settable (A resistenza di cuntrollu hè troppu grande o troppu chjuca o u circuitu di carica hè difettu);

Determina chì a caduta di tensione di u circuitu cuntrullatu (a caduta di tensione trà i cuntatti di relè deve esse misurata) hè in una scala impostabile (a caduta di tensione di cuntrollu hè troppu grande o troppu chjuca o u circuitu hè difettu), è u cablaggio redundante. Di u Circuitu ùn Affetta micca a Pruvenza di Testa di a Caduta di Tensione: Determina chì u Corrente di Carica di u Loop di Corrente hè in una Scala Settable.

3) Fate riferimentu à i Norme di Test Correspondenti per e caratteristiche di cuntrollu di disconnection of the relay, è eseguite l'operazione di disconnection in u relay.
Disconnect The Specific Channel Relay Control Signal, è ghjudicà chì a resistenza di u Loop di a bobina di cuntrollu principale hè menu di u valore stabilitu;U currente di carica hè menu di u valore stabilitu (corrente di fuga).

4) Per piacè riferite à u Standard Test Correspondant per l'aghjustamentu di a tensione di u terminal di cuntrollu di relè.

Quandu u Sistema si ferma, pò regulà a tensione è u currente di l'alimentazione ausiliaria.L'alimentazione ausiliaria pò esse aghjustata à una tensione di 0-30V per facilità a prova di e caratteristiche di cuntrollu di u relay.

Se Necessariu, l'Alimentazione Corrispondente pò esse rimpiazzata.Quandu aghjustate è rimpiazzà l'alimentazione, fate attenzione à a scala di tensione di cuntrollu è u currente di a dumanda di travagliu di u relay testatu.


Tempu di Postu: Feb-06-2021
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • twitter
  • blogger
Prudutti presentati, Sitemap, Misuratore di alta tensione statica, Meter d'alta tensione, Misuratore digitale di alta tensione, Misuratore di calibrazione di alta tensione, Misuratore di tensione, Misuratore digitale d'alta tensione, Tutti i prudutti

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi